Tegid äristrateegia praktikumis suure töö oma ettevõtte strateegia määratlemiseks. McKinsey uuringu kohaselt ligi 70% elluviimistest ebaõnnestub. Ilmselt on Sinulgi sama küsimus – kas meil õnnestub strateegia ellu viia või kõik jätkub vanaviisi? Edukaks strateegia elluviimise üheks oluliseks eduteguriks on usk ja pühendumus strateegiasse. Seos strateegiasse uskumise ja kasumlikkuse vahel on väga tugev ning sõltub eriti palju keskjuhtide ja eesliini võtmeisikute pühendumisest.

Millest strateegiasse uskumine sõltub, mis põhjustel töötajad strateegiat omaks ei võta ja kuidas aru saada, kas usk ja pühendumine on piisavad, räägin Sulle täpsemalt videos.

Strateegiale pühendumise analüüsi ja soovitused pühendumise tagamiseks võid tellida minult. Vajuta “Tellin analüüsi” ja saadan Sulle pakkumise.

TELLIN ANALÜÜSI

Kui soovid strateegiale pühendumist ise testida, sisesta oma e-posti aadress, vajuta “Teen ise” ning saad testi küsimused oma postkasti. Soovitan Sul tellida ka teisi tööriistu, nõuandeid ja lugusid kasvustrateegia, eristumise, supertrendide ja elluviimise teemadel.