Kasvustrateegia Sprint

kahepäevane workshop
Workshop'i tulemusena saad:
  • ambitsioonikad kasvueesmärgid
  • kordades kiirema käibekasvu
Kasvustrateegia Sprint on tavapärasest strateegia protsessist kuni 10x kiirem ja odavam viis kogu tiimiga kokku leppida Sinu ettevõtte ambitsioonikad kasvueesmärgid, edutegevuste fookus, vastutajad ja elluviimise kava

Kasvuvõimaluste leidmine

ühepäevane workshop
Kasvuvõimaluste leidmisel saad:
  • selguse turu ja kliendisegmentide atraktiivusest
  • hinnangu konkurentsivõimest
Eesmärk on saavutada võtmeisikute usk, et ambitsiooni teostamiseks vajalikud kasvuvõimalused on olemas. Avardada kasvuvõimaluste vaatenurki ning aru saada millisesse suunda suunata oma ettevõtte fookus.

Eristumise suurendamine

ühepäevane workshop
Eristumise workshop'i tulemusel saad teada:
  • oma ettevõtte tegelikud tugevused ja nõrkused
  • mõjusad turunduse sõnumid ja müügiargumendid konkurentide võitmiseks
Eristumise workshop'il analüüsime kogu tiimiga, millised on ettevõtte tugevused ja nõrkused võrreldes konkurentidega ja mille järgi kliendid tegelikult pakkujaid valivad. Tulemusi saab kasutada müügiargumentide valikuks, kõrgema hinna põhjendamiseks, turunduses ja äriarenduses.
UUS

Eksporditurgude valik

ühepäevane workshop
Eksporditurgude valiku workshop'is saad:
  • selguse, kui atraktiivne on eksporditurg ja milline on konkurents
  • teada, milline on ettevõtte võimekus, ressursid ja oskused eksporditurule siseneda
Workshop'i käigus kaasame kõiki võtmeisikud, et määratleda objektiivsed kriteeriumid turgude hindamiseks. Iga osaleja hindab potentsiaalseid turge kokkulepitud raamistikus ning koondanalüüsi tulemuseks on selge pingerida. Workshop'i lõpuks on tiimil ühine arusaam 3-5 prioriteetsest eksportturust ning konkreetne plaan, kuidas nendele turgudele siseneda.

Hinnataju mõjutamine

ühepäevane workshop
Hinnataju mõjutamisega:
  • toodete läbimüük võib kasvada 20-200%.
  • fokuseerivad kliendid tootele kui hinnale
Hinnad on võimalik disainida nii, et tarbija ei pea hinna üle juurdlema. Tehes hinna tajumise tarbija jaoks lihtsaks, on ettevõttel võimalik tooteid kõrgema hinnaga müüa ja oma käivet kasvatada.