VÄIDE: Missioonist juhinduvad ettevõtted teenivad rohkem kasumit kui kasumi teenimisest juhinduvad ettevõtted.
REAALSUS: Daniel Pink räägib oma videos „Drive“ kuidas eksperimentidega on tõendatud, et kui just pole tegemist puhtalt füüsiliste, mõtlemist mittenõudvate töödega, siis rahaline boonus viib kehvemate töötulemusteni. Inimeste motivatsiooni mõjutavad enim 3 sisemist faktorit – iseseisvus, meisterlikkus ning tähendus ehk missioon.
Inimesed vajavad oma ellu tähendust, suurt eesmärki, suuremat missiooni oma igapäevaste tegude taha. Kui töötajate missioon langeb kokku ettevõtte omaga, on ettevõtte tulemused oluliselt paremad. Vaata missioonist juhinduvate ettevõtete edulugusid SIIT. Loe läbi HBR artikkel (SIIN), milles on toodud juhised, kuidas sõnastada lühike ja tabav, kaheksa sõnaline missioon. Vaata üle ja vajadusel paranda enda praegust missiooni!
JÄRELDUS: Inimesi kõnetav missioon innustab töötajad, nad on motiveeritud, Sinu ettevõte kasvab kiiremini ja teenib rohkem kasumit.
SOOVITUS: