Kasvustrateegia

kahepäevane workshop
Workshop'i tulemusena saad:
  • ambitsioonikad kasvueesmärgid
  • kordades kiirema käibekasvu
Kasvustrateegia workshop on tavapärasest strateegia protsessist kuni 10x kiirem ja odavam viis kogu tiimiga kokku leppida Sinu ettevõtte ambitsioonikad kasvueesmärgid, edutegevuste fookus, vastutajad ja elluviimise kava

Inspiratsioonipäev

ühepäevane workshop
Supertrendide inspiratsioonipäevaga saad:
  • Selguse ja kindluse tuleviku ees
  • Hinnangu ja ettepanekud trendide mõjust
Eesmärk on anda strateegia eest vastutavale tiimile selgust ja kindlust sellest, mis hakkab juhtuma, mis suunas organisatsioon liikuma peaks, millised on ohud ja võimalused, kuidas neile reageerida, millised tegevused ja arendused tuleb võtta fookusesse.

Hinnataju mõjutamine

ühepäevane workshop
Hinnataju mõjutamisega:
  • toodete läbimüük võib kasvada 20-200%.
  • fokuseerivad kliendid tootele kui hinnale.
Hinnad on võimalik disainida nii, et tarbija ei pea hinna üle juurdlema. Tehes hinna tajumise tarbija jaoks lihtsaks, on ettevõttel võimalik tooteid kõrgema hinnaga müüa ja oma käivet kasvatada.

Eristumise suurendamine

ühepäevane workshop
Eristumise workshop'i tulemusel saad teada:
  • oma ettevõtte tegelikud tugevused ja nõrkused
  • mõjusad turunduse sõnumid ja müügiargumendid konkurentide võitmiseks
Eristumise workshop'il analüüsime kogu tiimiga, millised on ettevõtte tugevused ja nõrkused võrreldes konkurentidega ja mille järgi kliendid tegelikult pakkujaid valivad. Tulemusi saab kasutada müügiargumentide valikuks, kõrgema hinna põhjendamiseks, turunduses ja äriarenduses.
UUS

Juhi coaching

4-6 sessiooni
Juhi coachingu tulemusena saad:
  • Arutada delikaatseid juhtimise probleeme
  • Praktilisi lahendusi ettevõtte kasvu juhtimiseks
Juhi coaching on parim töövorm kui väljakutseid ja probleeme ei saa arutada ettevõtte sees ning aega koolitustel ja kursustel käimiseks napib. Iga kord võtame vaatluse alla ühe probleemide ringi, iga kohtumisel leiame vähemalt ühe praktilise lahenduse, mida töös kasutada.