Hea Müügi Meistriklassi osaleja, minu “Kuidas müüa kallist hinda” slaidide saamiseks vajuta tekstile “Lae materjalid alla”. Soovitan Sul liituda ka minu uudiskirjaga, milles jagan nõuandeid ja lugusid kasvustrateegia elluviimise ning eristumise teemadel.
Esinen, annan loenguid ja teen praktilisi õppusi ka järgmistel üritustel:
2018
18.mai, Pärnu konverentsid, Pärnu Juhtimiskonvenets 2018 “oma saar”
12. aprill, Pärnu konverentsid, Pärnu Finantskonverents 2018
Jääb mulje, et valitsus on segaduses, puudub selge siht, selged eesmärgid ja arusaam, millele keskenduda, et majandus edeneks. Õnneks on abi lähedal – Eestit maailmale turundava EASi tööriistakastist leiab lisaks Aino fondile ka viis suurt arengusihti: Study in, Work in, Trade with, Invest in, Research in Estonia. Maailmamajanduse Foorum peab riikide konkurentsivõime edetabelit ja jagab kõigile soovijatele teavet, et iga riigi konkurentsivõime sõltub 12 sambast, mille hulgas on tõepoolest majanduskeskkond ja maksud, aga ka näiteks tehnoloogiline arengutase, koolisüsteem, tervishoid, innovatsioon jms. Igal sambal on oma mõõdikud, kokku on neid nelikümmend, moodustavad ilusa riigi juhtimise dashboard’i.
Indrek räägib, kuidas näeks välja Eesti peaministri tööpäev sellise dashboard’i taga – milliseid tulemusi jälgida, kuidas neid tõlgendada, mida arendada, mida mitte, millele rohkem ja millele vähem raha eelarvest anda. Vaatame, kuidas näeks välja Eesti riigi arengu eesmärgipuu, mismoodi visualiseerida eesmärkide, tegevuste ja eelarve vahelised seosed ja kuidas jagada vastutus eesmärkide saavutamise eest osakonnajuhatajate, vabandust, ministrite vahel.
23. märts, Pärnu konverentsid, Pärnu Tarneahelakonverents 2018 „Midagi on puudu“
Ettekandes räägin kuuest supertrendist- inimkonna vananemisest kuni tehisintellektini. Mida need endast kujutavad? Kuhu on areng juba tänaseks välja jõudnud ning mis meid tulevikus ees ootab?
Kuid veel olulisem: räägin sellest, mis ja miks põhjustab teatud valdkondades eksponentsiaalset arengut. Tehnoloogiliste saavutuste kirjeldamine on ju iseenesest väga põnev ning võimalike tulevikuohtudega hirmutamine garanteerib tähelepanu, kuid ei vasta mitmetele olulistele küsimustele.
16. märts, TTÜ, Targa IT Tellija koolitusprogramm
Tarkvara tellijad ja kasutajad on sageli rahulolematud IT-arendajatega ning nende tehtud tööga. Tellijale näib, et arendaja ei mõista tema ootusi, arendajale näib, et tellija ei tea ise ka, mida ta tahab. Arendamisel tehakse mitmeid kordi süsteeme ringi, kuid sellest olenemata on rahulolematust palju ja süsteeme ei taheta kasutada. Koolitusel osalejad omandavad praktiliste töödega teadmised ja oskused mis on vajalikud sellise lähteülesande koostamiseks, mille järgi tehtud süsteemi kasutajad tegelikult tahtsid.
21. märts, EAS, Strateegia praktikum
15. märts, EAS, Ärimudeli praktikum
27. veebruar, Äripäev, Müügi Meistriklass: Kuidas müüa hinda?
08. veebruar, Äripäev, Tipptegijate Meistriklass
Tipptegijate Meistriklassi koolitusprogrammis tõin välja tehnoloogia arengu dramaatilisemaid muutusi, mis mõjutavad tulevikus väga paljusid valdkondi ja ettevõtteid.
30. jaanuar, EAS, Strateegia praktikum
25.-26. jaanuar, BDA, Töötuba: strateegia ja ärimudelid II
18.-19. jaanuar, BDA, Töötuba: strateegia ja ärimudelid
17. jaanuar, EAS, Ärimudeli praktikum
5. jaanuar, ITK, Supertrendide koolitus
2017
19. detsember, PPA, Supertrendide arengupäev
9. november, Äripäev, Koolituskonverents 2017
31. oktoober, Omniva, Hinnapsühholoogia
28. oktoober, EBS, Supertrendid ja ärianalüüs turunduses ning müügis
27. oktoober, Starter@Kohtla-Järve
14. oktoober, BCS Itera, Supertrendide koolitus
18. september – 10. oktoober, TTÜ, Targa Tellija koolitus
21. september, E-kaubandusliidu müügi- ja turundusseminar
17.mai, Eesti Konverentsikeskus, Hinnapsühholoogia
7. märts, Äripäeva Akadeemia, Kasvustrateegia workshop
21. märts, EAS, Strateegia praktikum
17.mai, Eesti Konverentsikeskus, “Hinnapsühholoogia- kliendi hinnataju mõjutamine Sulle vajalikus suunas”
21. september E-kaubandusliidu müügi- ja turundusseminar
2016
26.november EBS magistriõppe loeng “Ärianalüüs”
25. november, Koolituskonverents 2016
22. november CRM-tarkvara seminar hankijatele ja loojatele
18. ja 30. mai Politsei- ja Piirivalve Ameti Juhtide Kool.
12. mai, Marketingi Instituut, Kliendilojaalsus
6. mai, Tartu Ülikool, Strateegilise juhtimise magistriõppe loeng “Turunduse juhtimine”
27. aprill, Infovara kliendipäev, “Hea lugu, selge pilt ja terav fookus – ärianalüüs suurel ekraanil”.
17. märts, “Meistriklass: Välisturule sisenemise strateegia ja mõjusa äriettepaneku loomine”
7. 8. ja 10. märts, Samsungi nutiseadmete müüjate koolitus “Ostja hinnataju mõjutamine, müüja hinnahirmu ületamine”
28. jaanuar, E-kaubanduse konverents
2015
17.detsember, EBS JKK, Finantsjuhtide arenguprogramm, Ärianalüüsist müügis ja turunduses
15. november, E-tervise strateegia konverents, praktiline workshop tervisevaldkonna tarkvaratellijatele
12. november, Konverents CRM 2016
4. november, Recommy Soovitusindeks, “Käibe kasvatamine lojaalsete klientidega”
28. oktoober, Päästeameti konverents, “Eesmärgipuu kasutamine tulesurmade vähendamise strateegia määratlemiseks”
8. oktoober, praktiline workshop “Müügikasvu strateegia”
7. oktoober, praktiline workshop “Turunduse strateegiakaart”
17. september, praktiline koolitus “Tõhus otsustamine”
15. september, Konverents “Jura on tour”
26. mai, PPA Juhtide Kool, protsesside juhtimine ja parendamine
15. mai, Marketingi Instituut, loeng, Klientide lojaalsuse ja kasumlikkuse juhtimine, ettevõtte kliendikesksuse arendamine
16. aprill, Pärnu Finantskonverents, “Käibekasvu strateegia ja mõõdikute kavandamine eesmärgipuu meetodi abil”
6.märts, TÜ Strateegilise Juhtimise MBA, “Turunduse juhtimine”, kliendikesksus, kliendisuhete lojaalsus ja kasumlikkus, kasvustrateegia, eristumine
17. veebruar, Mailbow seminar “Vareseid loetakse veebruaris”, esinemine otseturunduse sihtimise mõjudest kasumile, Äripäeva opt-out mõju kasumile analüüsi näitel