12.05.21, teen ühe erilise vebinari “Kaks tundi küsimusi ja vastuseid, kuidas eristuda ja kallima hinnaga müüa”, selleks, et ülejäänud ettevõtted saaksid osa minu eristumise nõuannetest. 

Ürituse link Siin

Registreeru juba täna!

Reedel, 26. märtsil 2021 toimus läbi aegade Eesti suurim turunduse koolitus “12 tundi turundust”, mille korraldas Timo Porval oma super tiimiga.  Stuudios oli palju häid esinejaid ja vägev energia!

Mul oli hea meel rääkida ühel minu lemmik teemal, kuidas eristuda ja ennast kallima hinnaga müüa. Eristumine on ettevõtte kasvu üks alustalasid ja tõesti, kõnetas üritusel väga paljusid kuulajaid. 

Aja jooksul kipuvad ettevõtete tooted ja teenused muutuma sarnaseks tänu sellele, et kopeeritakse vastastikku toodete ja teenuste omadusi. Mida sarnasemad on tooted ja teenused, seda lihtsam on kliendil neid võrrelda ja valida odavaim. Vähene eristumine viib paratamatult hinnasõtta. Väljapääs hinnasõjast on toote ja/või teenuse selliste eristuvate omaduste arendamine, mis on valitud kliendirühmale kõige olulisemad.

Rääkisin sellest:

  • miks eristumine on strateegia nurgakivi?
  • mis juhtub kui ei eristu – hinnasõda!
  • kuidas leida üles enda ettevõtte eristumine?
  • mis tööriistad on MaxDiff ja WLA eristumise analüüsimiseks?
  • kuidas eristumise abil luua paremad müügiargumendid?
  • milliseid müügiargumente ei tohi kasutada!

Slaidid saad vajutades SIIA.

[materjalid event=”25″]

Olen varasemalt sarnastel teemadel kirjutanud ka oma blogis:

Püsime ikka rõõmsad ja terved! 

Indrek Saul
Kasvustrateeg