OLEN AIDANUD NEID TUBLISID EESTI ETTEVõTTEID

Olen oma 20 aastase tegevuse jooksul olen koostööd teinud sadade edukate ettevõtetega. Väike valik tuntuimatest ettevõtetest, kellega on olnud põnev ja arendav koostööd teha, on siin.

 

Elisa

Telia

Telema

Balti Logistika

Elektrilevi

Omniva

Hotell Viru

Logistika Pluss

Ragn Sells

Soojusgrupp

Tallinn Hotels

B&B Tools

Bestor Group

Ehituse ABC

KAFO

Floorin

Inchcape

Laomaailm

Oomipood

Saku Läte

Scania Eesti

Sportland

Statoil

Prike

Puhastus-import

Rimi

R-kiosk

Veho

Viru Elektri-kaubandus

W.EG Eesti

BCS

Brightspark

Columbus IT Partner

Ektaco

FOB Solution

Max123

Pipedrive

Sorainen

Eesti Kunsti-akadeemia

ERR

Politsei- ja Piirivalve-amet

Taltech Mere-akadeemia

Veeteede Amet

ERGO

IF

Nordea

Swedbank

Akzo Nobel

Amper Engineering

Eccua

Halika Õunatalu

Hanza Mechanics

Kuusakoski

Lipuvabrik

Note Pärnu

Radius Machining

T-Tammer

Eesti Haigekassa

Medicum

Südame-apteek

Ekspress Grupp

Postimees

OMD Group

Äripäev

PANEN SINU ÄRI KASVAMA

Strateegiline juhtimine on ettevõtte edukuse alustala. Aitan ettevõttete ärikasvule kaasa läbi erinevate workshoppide, mida teeme koos sinu meeskonnaga ning läbi juhi coachingu sessioonide.

Kasvustrateegia workshop on tavapärasest 10x kiirem ja odavam, kuidas kogu tiimiga saab kokku leppida Sinu ettevõtte ambitsioonikad kasvueesmärgid, edutegevuste fookus, vastutajad ja elluviimise kava.

Kasvustrateegia Sprint

kahepäevane workshop
Workshop'i tulemusena saad:
  • ambitsioonikad kasvueesmärgid
  • kordades kiirema käibekasvu
Kasvustrateegia Sprint on tavapärasest strateegia protsessist kuni 10x kiirem ja odavam viis kogu tiimiga kokku leppida Sinu ettevõtte ambitsioonikad kasvueesmärgid, edutegevuste fookus, vastutajad ja elluviimise kava

Eristumise suurendamine

ühepäevane workshop
Eristumise workshop'i tulemusel saad teada:
  • oma ettevõtte tegelikud tugevused ja nõrkused
  • mõjusad turunduse sõnumid ja müügiargumendid konkurentide võitmiseks
Eristumise workshop'il analüüsime kogu tiimiga, millised on ettevõtte tugevused ja nõrkused võrreldes konkurentidega ja mille järgi kliendid tegelikult pakkujaid valivad. Tulemusi saab kasutada müügiargumentide valikuks, kõrgema hinna põhjendamiseks, turunduses ja äriarenduses.
UUS

Eksporditurgude valik

ühepäevane workshop
Eksporditurgude valiku workshop'is saad:
  • selguse, kui atraktiivne on eksporditurg ja milline on konkurents
  • teada, milline on ettevõtte võimekus, ressursid ja oskused eksporditurule siseneda
Workshop'i käigus kaasame kõiki võtmeisikud, et määratleda objektiivsed kriteeriumid turgude hindamiseks. Iga osaleja hindab potentsiaalseid turge kokkulepitud raamistikus ning koondanalüüsi tulemuseks on selge pingerida. Workshop'i lõpuks on tiimil ühine arusaam 3-5 prioriteetsest eksportturust ning konkreetne plaan, kuidas nendele turgudele siseneda.