Käibe kasv kiirenes

2,8X

Lisandus ekstra käive

36 M€

Lisandus ekstra kasum

3 M€

KLIENDID

Elisa

Telia

Telema

Balti Logistika

Elektrilevi

Omniva

Hotel Viru

Logistika Pluss

Ragn Sells

Soojusgrupp

Amserv

B&B Tools

Bestor Group

Ehituse ABC

KAFO

Inchcape

Laomaailm

Oomipood

Saku Läte

Sportland

Statoil

Prike

Puhastus-import

Rimi

Veho

BCS

Brightspark

Columbus IT Partner

Ektaco

FOB Solution

Pipedrive

Sorainen

Eesti Kunsti-akadeemia

ERR

Politsei- ja Piirivalve-amet

Taltech Mere-akadeemia

Veeteede Amet

ERGO

Swedbank

Akzo Nobel

Amper Engineering

Eccua

Hanza Mechanics

Kuusakoski

Lipuvabrik

Note Pärnu

T-Tammer

Eesti Haigekassa

Medicum

Sotsiaal-ministeerium

Ekspress Grupp

Postimees

OMD Group

Äripäev

KLIENDI LOOD

W.EG Eesti

Eesti juhtiva elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG Eesti käive suurenes 2017. aastal 36 %. Vaata, kuidas viidi läbi W.EG Eesti kasvustrateegia workshop, mida arvasid juhatuse liige Timo Raimla ja finantsdirektor Nele Valkenklau ning mis kasu ettevõtte sellest sai.

Radius Machining

Tootmisettevõtte Radius Maching´u leppisid kokku ambitsiooni – kasvatada viie aastaga käivet poolteist korda, kasvades 60M €. Vaata, kuidas viidi läbi Radius Machining kasvustrateegia workshop, mida arvasid Radiuse Machining tegevjuht Veljo Konnimois, tootmisjuht Erko Luhaäär ja müügijuht Maarek Sikamägi ning mis kasu ettevõtte sellest sai.

METOODIKA

Kuidas strateegia kokku leppida?

Mida ja miks ma veel strateegia koostamise protsessi kardinaalselt teisiti teen nii, et strateegia saab kokku lepitud ühe või kahe päevaga, vaata alljärgnevast videost.

Miks ettevõtete käive ei kasva?

Mis on peamised takistused, miks ettevõtete käive ei taha kasvada? Vaata, kuidas saada takistustest üle ja panna asjad juhtuma.

TEENUSED

Kasvustrateegia Sprint

kahepäevane workshop
Workshop'i tulemusena saad:
  • ambitsioonikad kasvueesmärgid
  • kordades kiirema käibekasvu
Kasvustrateegia Sprint on tavapärasest strateegia protsessist kuni 10x kiirem ja odavam viis kogu tiimiga kokku leppida Sinu ettevõtte ambitsioonikad kasvueesmärgid, edutegevuste fookus, vastutajad ja elluviimise kava

Eristumise suurendamine

ühepäevane workshop
Eristumise workshop'i tulemusel saad teada:
  • oma ettevõtte tegelikud tugevused ja nõrkused
  • mõjusad turunduse sõnumid ja müügiargumendid konkurentide võitmiseks
Eristumise workshop'il analüüsime kogu tiimiga, millised on ettevõtte tugevused ja nõrkused võrreldes konkurentidega ja mille järgi kliendid tegelikult pakkujaid valivad. Tulemusi saab kasutada müügiargumentide valikuks, kõrgema hinna põhjendamiseks, turunduses ja äriarenduses.
UUS

Eksporditurgude valik

ühepäevane workshop
Eksporditurgude valiku workshop'is saad:
  • selguse, kui atraktiivne on eksporditurg ja milline on konkurents
  • teada, milline on ettevõtte võimekus, ressursid ja oskused eksporditurule siseneda
Workshop'i käigus kaasame kõiki võtmeisikud, et määratleda objektiivsed kriteeriumid turgude hindamiseks. Iga osaleja hindab potentsiaalseid turge kokkulepitud raamistikus ning koondanalüüsi tulemuseks on selge pingerida. Workshop'i lõpuks on tiimil ühine arusaam 3-5 prioriteetsest eksportturust ning konkreetne plaan, kuidas nendele turgudele siseneda.

CASE STUDY

Radius Machining

Eesmärk
Määratleda ja kokku leppida juhtide ja võtmeisikute tasemel kasvupotentsiaal, kasvueesmärgid, eesmärkide saavutamiseks vajalike fookustegevused ja tegevuste prioriteetid.
Saavutatud tulemused
  • Kasvustrateegia tegevuskavaga
  • Kasvuambitsioon kasvada 60M €
Vaata teenust

Floorin

Eesmärk
Määratleda müügikasvu strateegia - millistes kliendisegmentides on suurim kasvupotentsiaal, millistele tegevustele tuleks keskenduda potentsiaali võitmiseks, millised võimekused vajavad arendamist.
Saavutatud tulemused
  • Käibe kasv 3%-lt 31%ni.
  • Käibe kasv kümnekordistus.
  • Kasvupotentsiaali ärianalüüsi tulemusel kasvustrateegia selge tegevuskavaga.
Vaata teenust

Viru Elektrikaubandus

Eesmärk
Võtta selge fookus, määratleda kasvustrateegia ja teha kasvupotentsiaali ärianalüüs.
Saavutatud tulemused
  • 0,2M€ suuruse summaarse kasvu taga oli klientide 3,3M€ (!) ostumahtude suurenemine ja väheste klientide 3,1M€ suurune ostumahtude kahanemine.
  • Käibe kahanemiselt -9% kasvas käive pärast tehtud töid 10%ni aastas.
Vaata teenust

KASULIK

Strateegia töötoas osalenutele

Kasvustrateegia mõju ettevõtete majandustulemustele: individuaalse ja grupiviisilise strateegia arendustöö mõju võrdlev analüüs

Analüüsi tulemused

Siit saate alla laadida strateegia arendustöö mõju võrdleva analüüsi.

Kasvu takistajate ja võimaldajate hindamine

SURVEYMONKEY TÖÖRIIST

Tõhus kasvustrateegia algab kasvupotentsiaali määratlemisest iga peamise kliendisegmendi jaoks.